Postopek nakupa

Postopek nakupa po korakih:

1. IZBIRA IN NAKUP IZDELKOV

S klikom »V KOŠARICO« kupec izjavlja:

  • da je v skladu z zakonom starejši/starejša od 18 let;
  • da mu ni odvzeta poslovna sposobnost;

Uporabnik želene izdelke poišče preko menijev ali vpisom imena artikla v iskalnik. Za prikaz podatkov o izdelku klikne na fotografijo izdelke, kjer se nato pokažejo informacije o izdelku. V kolikor želi izdelek kupiti, klikne “V KOŠARICO” , s čimer izdelek doda v nakupovalno košarico, v kateri ostanejo vse dokler jih ne potrdi za nakup (»Na blagajno«) oz. jih ne odstrani iz le-te. Uporabnik si lahko s klikom na nakupovalno košarico (»Poglej košarico« na desni zgornji strani kjer je navedeno število izdelkov, ki se trenutno nahajajo v košarici ter cena) ogleda izbran izdelek ali več izbranih izdelkov, kjer lahko izbira količino izdelkov za nakup, pri čemer ima vselej možnost odstranitve artikla iz nakupovalne košarice. V kolikor je na izbran izdelek podana koda za popust ali nagradne točke, ki jih uporabnik želi koristiti je potrebno v nakupovalni košarici to tudi označiti. Za preračun stroškov dostave se v spodnja polja vnese državo, regijo in poštno številko. Ob izbiri »Na blagajno« bo uporabnika skozi celoten nakup vodil sistem po korakih. Izpolniti je potrebno vsa polja označena z zvezdico (Ime in Priimek; Naslov in številka, Pošta; Kraj; Telefon oz. GSM; Elektronski naslov; Geslo;) in označiti s kljukico ali je naslov plačnika enak naslovu prejemnika. V kolikor se naslova razlikujeta je potrebo vpisati tudi naslov dostave. V kolikor je kupec že registriran uporabnik v naši spletni trgovini, se v podatke za pošiljanje prenesejo vsi podatki, pri tem dodatno izpolnjevanje polj ni potrebno. Za pravne osebe je potrebne še vnesti podatke o imenu podjetja ter davčno številko. Kupec zaključi naročilo z klikom na gumb “POTRDI NAROČILO”.

2. REGISTRACIJA UPORABNIKA:

V naši spletni trgovini lahko kupec  opravi nakup kot gost (neregistriran uporabnik), pri čemer je potrebno izpolniti vsa  z zvezdico označena polja, ali kot registriran uporabnik. Tako se ob prvem nakupu brezplačno registrira, kjer si ob registraciji določi uporabniško ime in geslo. Z ustvaritvijo računa bodo vaši nakupi hitrejši, na tekočem boste s statusom naročila, hkrati pa boste lahko pregledovali tudi zgodovino vaših naročil.

3. POŠILJANJE NAROČILA:

Po končanem postopku izbire kupec pošlje naročilo (klik na POTRDI NAROČILO), pri čemer dobi na svoj vpisani elektronski poštni naslov obvestilo, da je status naročila “na čakanju”, z vsemi že vpisanimi podatki (izbrani način dostave, izbrani način plačila, podjetje, ime in priimek, naslov, pošta, e-naslov, naročeni izdelki, cena posameznega izdelka, skupna cena vseh naročenih izdelkov, cena poštnine, celoten znesek nakupa).  Pravni status takšnega naročila je “prednaročilo” in ne zavezuje ponudnika k zagotovitvi naročenih izdelkov, dokler naročilo ni potrjeno s strani ponudnika. V kolikor je predviden rok dostave daljši od sedem dni, ponudnik o tem, ob potrditvi naročila, obvesti kupca preko elektronske pošte, telefona oz. gsm-ja. 

4. POTRDITEV NAROČILA:

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na kontaktno telefonsko številko navedeno ob naročilu. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Kupec prejme po elektronski pošti obvestilo z statusom naročila “Pregledano – V obdelavi”. Pravni status takšnega naročila je “Naročilo” in zavezuje ponudnika k zagotovitvi naročenih izdelkov.

5. BLAGO ODPOSLANO:

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca (status Naročila – “Poslano”). Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

6. NAROČILO ZAKLJUČENO:

Ko je naročilo v celoti obdelano in  odposlano, se naročilo spremeni v status ”Zaključeno”.

Scroll to Top